NEWSY , RECENZJE, FELIETONY , ZAPOWIEDZI

niedziela, 3 stycznia 2010

Half-gracz=gracz pospolity


Niektórzy czytając mojego bloga, zastanawiali się co znaczy sformułowanie"half-gracz". Już pośpieszam z wyjaśnieniami. Otóż w dzisiejszych czasach, gracze zaczęli się dzielić na dwie grupy; casuali i hardcorowców. I zadaję sobie pytanie: kim ja jestem? Nie jestem casualem, którego zabija poziom trudności w Simsach, ani nie jestem hardcorowcem, który zaczyna każdą grę na najwyższym poziomie trudności. Więc pewnego pięknego dnia wymyśliłem pojęcie half-gracz. Jestem zwykłym graczem, który zaczyna grę na normalu, a jak za trudna bądż za łatwa to zmienia poziom trudności. I tak jest. Nigdy nie zdobędę wszystkich aczików w grze, bo trudno (bądż mało czasu). Gram tylko dla przyjemności, a nie żeby pochwalić się przed kolegami, ile to ja nabiłem tych punktów, czy który to ja poziom jestem. Jestem graczem pospolitym. Może kiedyś w świecie gier te sformułowanie będzie używane, albo poprawione( bo jednak niektórym nie leży to na duszy). Kto wie, ale teraz chociaż wiecie co mam na myśli mówiąc half-gracz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz